Gyakran ismételt kérdések

 Hogyan tudok rendelést leadni?

Az oldalon kiválasztott terméket helyezze a kosárba, majd kattintson a "Kosár" gombra. Kövesse az utasításokat, adja meg a szállítási és számlázási adatokat.

Milyen fizetési módokat tudok választani?

Webáruházunkban a következő fizetési módok elérhetők: utánvét, bankkártyás fizetés, banki átutalás és PayPal.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A rendelés feldolgozását a következő szállítási idő általában 2-5 munkanapot vesz igénybe, a választott szállítási módtól és a termék elérhetőségétől függően.

Hogyan követhetem a rendelésem állapotát?

Minden változásról e-mailben fogjuk tájékoztatni, a feldolgozási folyamattól egészen a kézbesítésig.

Hogyan tudom módosítani vagy lemondani a rendelésemet?

Ha módosítani vagy lemondani szeretné a rendelést, kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a rendelést már elküldtük, sajnos nem tudjuk módosítani.

Van-e lehetőség a termék személyes átvételére?

Jelenleg webáruházunkban nincs lehetőség személyes átvételre. Minden megrendelést házhoz szállítunk a választott futárszolgálattal. Az aktuális aktuális díjakat és napokat a "Szállítási információk" oldalon találja.

Biztonságos a bankkártyás fizetés?

Igen, a bankkártyás fizetés teljesen biztonságos. Webáruházunk megfelel a legszigorúbb biztonsági előírásoknak, és SSL-titkosítást használunk a tranzakciók során. Bankkártyaadatait semmilyen formában nem tároljuk, azokat a fizetési szolgáltató kezeli biztonságosan.